שיחון פרסום - עברית
השיחון מוגש כשירות ללקוחות ובוני אתרים בעבודתם מול משרדי הפרסום.
"חייבים לרכז את המסקנות מהפגישה הקודמת"
נשמע כמו: אנחנו ממוקדים, תכליתיים, מזיזים ענינים.
פרוש אמיתי: לא עשינו כלום מאז הפגישה הקודמת.
"לא היינו מרוצים מהתוצאה אז החלטנו לא להראות לך את זה ולבצע שוב"
נשמע כמו: אנחנו פרפקציוניסטים, לא נוציא תחת ידנו מוצר פחות ממושלם.
פרוש אמיתי: שוב לא עשינו כלום מאז הפגישה הקודמת.
"אנחנו צריכים לפחות שבועיים כדי לגבש את הזהות של ה...בלה בלה בלה"
נשמע כמו: אנחנו יודעים על מה אנחנו מדברים ואתה לא. אנחנו מקצוענים.
פרוש אמיתי: לא עשינו כלום כבר שבועיים, אין סיכוי שנתפנה אליך בשבועיים הקרובים, בעוד חודש תראה סקיצה ראשונה... אינשאללה.
"עצרנו את העבודה כי זה דורש חשיבה מחדש על כל המיתוג"
נשמע כמו: טוב שיש לך אותנו כי אתה ממש צריך מקצוענים כמונו.
פרוש אמיתי: לא עשינו כלום חודשיים אבל אתה הולך לשלם על זה ביג טיים.