קידום וריגול נגדי

אנחנו מספקים ללקוחות שלנו שירותי קידום בכמה דרגות. החל מפעולות קידום שהן אינהרנטיות לבניית האתר ועד פעולות על סף "פרסום גרילה".


בעופן עקרוני ניתן לחלק את פעולות הקידום כך:


SEO פנימי
שימוש בכלים המובנים למנהל האתר והתאמת תגי meta , תכנים, קישורים פנימיים צולבים. העבודה מבוססת על התכנים והמונחים אותם מבקש בעל האתר לקדם.


SEO חיצוני
הפניות לאתר ולחלקים בו מאתרים חיצוניים, רישומים לאינדקסים, כתיבת מאמרים, רישומים מפורומים בנושא ועוד.


קמפיין מודעות (SEM)
שימוש במודעות גוגל למשיכת גולשים, מחקר מילות מפתח ומתחרים, הגדרת קמפיינים, מטרות ותקציב. תפעול המערכת ומיטוב לאורך זמן.


מעקב אינטראקטיב
ניתור ומעקב אחרי קהילות ואתרי Web2.0 מול מותג החברה והמוצרים שלה. מעקב אוטומטי של רובוטים אחרי שיחות בפורומים והקפצת הודעה למנהל במידה ומתנהל דיון על אחד המותגים או מתחילה להתגלגל שמועה.


מטרת כל הפעילות היא אחת, קידום מותג החברה ופעילויותיה. אתר החברה הינו חלק מהמאמץ אבל ישנה גם המעטפת הכללית והטיפול בכל ההתיחסויות אל החברה ברשת.

ואחרי שאמרתי את כל זה - אני חושב שלא כל חברה צריכה טיפול מעמיק כזה. ישנן חברות שנכון להן לנהל פורומים, להיות נוכחות בפייסבוק ועוד, ישנן חברות שבהן ההשקעה בתחום פשוט תלך לפח. אני לא רואה איך פעילות של חברה... נגיד ליצור בדי איטום לגג, מרוויחה ממאמץ גדול שנדרש להחזקת פרופיל ברשתות חברתיות. לעומת זאת כדאי מאד שבמידה ולקוח כלשהו התלונן על מוצר שלה באיזה פורום נידח בתפוז - כדאי לענות ולהתייחס ולא לחכות שההשמצה תהיה המקום השני בגוגל כשמחפשים את המידע על המוצר.