מדריך הטרמפיסט לאינטרנט

אני חושב שעכשיו הגיע הזמן להסביר למה הבלוג נקרא מדריך הטרמפיסט לאינטרנט. מי זה הטרמפיסט הזה ומה הוא יכול לעשות?

בתור מתכנת בעבר חיפשתי תמיד קיצורי דרך. בכלל כל הקטע של תוכנה הוא כזה - נסיון ליצור מכונה שתעשה בשבילך את מה שמשעמם לך לעשות. אבל גם מתכנתים לא אוהבים לעבוד ותמיד מחפשים את קיצורי הדרך, את הצורה לעשות דברים יותר בקלות.

אם צריך להגיע מנקודה א' לנקודה ב' אני יכול ללכת ברגל אבל זה מעייף, אני יכול לקנות מכונית אבל זה אידיוטי, אני יכול לקחת מונית אבל זה עולה כסף... אני יכול לתפוס טרמפ.

גם באינטרנט אפשר לתפוס טרמפים. ישנן הרבה יוזמות שמוכנות לתת לך טרמפ ולקחת אותך איתן. כל מה שצריך לדעת זה לדעת איפה לעמוד ואיך להרים את הבוהן. אני יודע איפה ואיך, והבלוג הזה הוא המקום שבו אני מסביר - מה אפשר לחלץ מהאינטרנט בחינם (או במחיר נמוך).
איך לעבור את האינטרנט מצד לצד בפחות משלושים דולרים אילטראנים ליום.


תעשו כיף, יובל.